انرژی خورشیدی

کتاب راهنمای شیوه های بهره برداری، تعمیر و نگهداری سامانه های خورشیدی فتوولتائیک

به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل ساتبا :این کتاب حاصل مطالعه کتاب ها و مستندات بروز دنیا و همچنین اخذ نظرات و مشاوره از خبرگان و ذی نفعان حوزه سامانه های خورشیدی فتوولتائیک نصب شده بر روی بام ساختمان ها می باشد.

گسترش سامانه های خورشیدی فتوولتائیک نصب شده بر روی بام ساختمان ها در کشور از یک طرف و استقبال بی نظیر هموطنان جهت نصب و راه اندازی سامانه های خورشیدی فتوولتائیک مختص مشترکین و همچنین در راستای صیانت از منابع و سرمایه های بخش خصوصی از طرف دیگر، کتاب راهنمایی برای بهره برداری و نگهداری صحیح و مدیریت راهبردی این سامانه ها در کشور تهیه و تدوین گردید. ازآنجایی که ارائه مطالب و شرح تفصیلی از یک سامانه نصب شده برای طیف وسیعی از مخاطبین مبتدی دشوار است، بنابراین، در این کتاب، بخش هایی برای مخاطبین مبتدی و بخش های دیگر برای متخصص این حوزه تعریف و گردآوری شده است که از یکدیگر مجزا می باشند. در کتاب مذکور بطور ویژه می توان به برخی از ابزارها و روش های تعمیر و نگهداری اشاره کرد که می بایست توسط کارشناسان متخصص با ابزار و تجهیزات ایمنی مورد استفاده قرار گیرد .

تالیف :

دفتر تدوین استاندارد ها و مقررات فنی ساتبا

جهت دانلود کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

[ts_button link=”https://greenvolt.ir/wp-content/uploads/2020/11/کتاب-راهنمای-شیوه-های-بهره-برداری،-تعمیر-و-نگهداری-سامانه-های-خورشیدی-فتوولتائیک-نصب-شده-بر-بام-ساختمان-ها-در-کشور-ایران.pdf” text_color=”#42992f”]کتاب راهنمای شیوه های بهره برداری، تعمیر و نگهداری سامانه های خورشیدی فتوولتائیک[/ts_button]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *